Boring day

Usch vilken tråkig dag, trodde eller hoppades att det skulle vara fint väder idag, ville ut och cykla, men när det är såhär grått får man ingen inspiration till någonting, tror det får bli en film istället, eller näää jag måste nog, en liten sväng iallafall ! Sen film..
Snart får jag flytta, ska bli riktigt kul, inreda och fixa, va roliiiiiiiiigt, längtar !
Har vart på Ikea 2 gånger och köpt lite grejer och så, packat lite här, packat ner mina kläder som jag inte använder så ofta, och packat ner mina skor hrmmm, blev några st, och jag har köpt 3 nya oxå =) wiiie..

Mitt rum är kaos, på riktigt, står lådor och grejer överallt, man kan knappt gå.
Men det är väl som vanligt förutom nu är det flyttlådor och inte kläder, kläderna har jag slängt i hyllan för den här gången !
Miss unperfectionist Memma, yep that´s me =)

Ååååh sommar, sitter o lyssnar på en låt som jag får värsta sommarkänslorna av !!!
Man vill bara dansa, va på stranden o hoppa i vattnet, sola, dricka tequila & sangria, san francisco ALLT, ha kjol på sig o flipflops, ha en blomma i håret och gå ut och clubba, dansa dansa dansa !
Lyssna tänk på sommaren och bli glad wiiiiie längtar !!!




Jag vill ha bil oxå, en likadan som min moster Amparooo har = )
Dom är så söta, och det är cab, äkta sommarbil
Ge mig lite pengar någon, så jag kan köpa en sån hihi


Åh jag kan inte tänka klart, har bara flyttkartonger, inredning och sommar i skallen, tror jag ska ut och rasta cykeln nu !



Peace out / MEMZZZZZZ

  
Mmm... Sommar...

Kommentarer
Postat av: Catarina

Mäh...!
Vart ska du flytta nagerst? Ny såg jag gardinen på bilden, jaaa den va kortare än i katalogen. Där gick den till golvet. Så när jag hälsar på nästa gng så bor du inte hos mamsen o papsen. Va trist för mig!!
Kram till dig/ Catarina

2008-04-05 @ 17:15:17
Postat av: beritdolores

Hej "lilla"
Usch jag får ångest när jag tittar in i ditt rum,även om jag vet och även om jag gläds med dig och din flytt. Men jag är ändock mamma och en vacker dag kommer du att förstå mina "mammakänslor", då kommer du att känna likadant som jag gör nu.....
Kram från Mor

2008-04-05 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0