Flyttat

Nu har jag flyttat ! Känns lite konstigt faktiskt, men det tar väl ett tag innan man känner sig hemmastadd.
Jag har inget internet där, men är hemma nu har jobbat natt och har nästan inte sovit något så jag gick hem hit det är närmre, och måste låna bilen ska hämta ett köksbord idag =)

Jag har tagit några bilder men har inte lagt upp dom i datorn men det blir senare, så får ni se hur det ser ut, såklart är jag inte klar med allt än men sånt tar ju lite tid innan man vet riktigt hur det ska va !

Igår va skönaste dagen, as fint väder, vi satt på min balkong hela dagen, så va vi ner o köpte glass o satt och åt i solen, jätte mysigt, sen tillbaka till min balkong, my dear friend MONIQ braidade mig, so im cool now hahaha
Solen tog faktiskt igår, så sköönt, ska ligga där o sola hela sommarn haha, har tur solen är på min balkong hela dagen, fast det blir damn varmt inne i lägenheten..

Hmm, men jag lägger upp bilderna senare !

Peace OUUUUT / Memzzz

Kommentarer
Postat av: siss

Nääää...vad coolt med håret.. .det måste jag c! Du kommer få det skit fint i ditt nya hem... kram

2008-04-20 @ 12:27:58
Postat av: Anonym

Godmorgon !
Ja, jag förstår att det är skönt att ha ett eget ställe nu. Idag kommer jag och tittar på gardinupphängningen...
Kram från Mamma

2008-04-21 @ 08:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0