Glad Valbord

Idag är det sista april, men det känns inte som det, jag glömmer det hela tiden.
Alla frågar, vad ska du göra ikväll ? Hmm vad är det för speciellt ikväll, det är onsdag, vad kan va så speciellt ? Ja justeee, sista april, valborg, idag ja, och jag som är så jävla trött !
Brukar inte va tjurig på sånt här, men just idag, snälla, jag är verkligen jätte trött !
Jag som lovat att gå ut och allting, mabey jag bara kör taxigrejen.
Jobbade natt, somna halv 2, vakna halv 3, kunde inte somna om, kl halv 5 lessnade jag på att ligga och vrida mig så jag satte på tvn, och tog fram papper och penna och skrev lite.
En timme på över 24 h, och inte har jag sovit något sen när jag kom hem heller.

Jag känner mig rätt tråkig,,

Ska kolla på Tvn nu och inte försöka somna,, om det nu går,,

Peace Out / Memz


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !
Ja, det var länge sedan jag såg dig såååå himla tröööttt, gäsp....
Men ibland så behöver man faktiskt sova ut ordentligt och det behövde tydligen du..
Kram från Mamma

2008-05-02 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0