God middag

Hur mår ni alla ? Hoppas ni mår bra !
Känner mig bättre i förkylning idag faktiskt, sköönt, har jobbagt ett par timmar idag, sen har jag suttit och försökt fixa some music, men pogrammet hakade upp sig som vanligt och jag orkar inte starta om datorn,, snart kanske jag gör det, men just nu har jag bara lust att slänga ut den =) eller spränga den, som min pappa alltid säger att han skulle vilja göra med alla grejer, "Jag ska spränga hela skiten !", det kan va en bil, en datorn, tvn eller något annat roligt ! Haha

Idag fyller min farmor 88 år ! Grattis farmor på födelsedagen 

Hela familia kmr ska äta middag här hemma idag för att fira farmor, så det ska bli mysigt !

Peace / Memzzz


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumms! Jag mår bara fint! ja, du är inne i din musik nu...det märks..hahaha!Jag längtar att få höra på ett verk..kram

2008-04-10 @ 12:43:21
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0