Less

Nu är jag verkligen, verkligen LESS !
Det har snöat hela dagen, heeeeeeela dagen !
Det va ju nyss vår och snart sommar ? =(
Nää gud va less jag är, hatar vinter, och nu när det började bli vår så kommer det mer snö !
USCH !
HATE IT..

Idag:
Har jag bara suttit och försökt fixa något någorlunda beat, det har gått segt ett tag, men idag gick det faktiskt rätt bra =) förutom ett litet utbrott för att hela skiten hakar upp sig och det sparas inte och man måste starta om hela alltet igen och man blir bara så... galen.
Men det gick rätt bra iallafall, fick till rätt bra beat o så.. men måste finslipas och så, men det blir nog bra !

Och har kollat på Natural Born Killers idag av Quentin Tarantino bästa reggisören,, hans filmer är så otroligt sjuka men helt underbara, Death Proof, har ni sett den ? SE DEN ! Den är så jävla bra och brutal hahaha love it !

Och så kollade vi på 1408 med John Cusac & Samuel L Jackson ( bra skådisar ), den är grym, skrek till en gång även fast jag sett den innan, men den är oxå sevärd.

Och nu, sitter jag här och är deppig över att det snöar och allt är dåligt, jag mår dåligt, har ont i huvudet i halsen och snorig, faan den här förkylningen bryter varken ut eller går över !

Ska gå och lägga mig, ska jobba imorn.
Ska drömma om sommaren !!!
God natt !

PeaceOut/Memzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: m

Hej !
Äsch deppa inte, snart så skiner solen igen och allt tinar bort. Jag har också någon konstig känsla i halsen..ha det bra idag.
Mamma

2008-04-08 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0