Lördag

Hej och hå !
Igår va det lite fest hos en kompis till brorsan, han fyller år idag, grattis !
Så vi var där och det va rätt roligt, vi målade oss med uv färg han hade en sån UV lampa, så vi va skapligt snygga sen när man kom ut i  vanligt ljus, alldeles blåa såg ut som smurfar haha !
Sen åkte hem runt 3, stöp i sängen vaknade halv 12 idag, eller larmet på mobilen ringde 11 men låg och snooza ett tag =), men det låter så fult min högtalare på mobilen har gått sönder, eller det låter bara så när larmet ringer ! KNAS !
Måste verkligen ha en ny mobil, den stänger av sig själv hela tiden, och jag hör inte när folk pratar och people hör inte mig,, inte kul.

Snart ska jag och mamma åka till sistah och äta middag, sen mysa i soffan, myyysigt !
Hoppas Wille är på goshumör, vill gooosa !!=) men han är i någon treårs trots så han är lite tjurig men vi har köpt lite godis till han, här kör man med mutning =O höhö..

Peace Out / Memzzzzzz


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Godmorgon sömntuta!
Här sitter jag på kafferast och kollar in lite...
Vi hade det ju mysigt hos hanna...
Kram från Mamma

2008-04-14 @ 08:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0