Neew

Åh idag har jag varit hos Monky ( min egna lilla frissa ) hon fixade mina ögonbryn, lockade håret, gjorde en Glamour Volym + lite smink ! Jätte skönt, känner mig jätte fin nu !!!
 Såhär fin blev jag =) hehe,,,

Fredag är det idag då,, hmm vad ska man hitta på !
Nu när man är fin så borde man hitta på ngt kul juu..
Eller så blir det en lugn hemma kväll med vänner, men jag vill gå ut !
Men hur ska man komma in till Östersund då, och hem !?
Ut och dansa, va ruuuligt ;)

Nää får se vad som händer, utgång kan man ju drömma om har varken pengar eller nån att gå med haha så det blir nog fundering nr 1,, lite hemma kväll, men det är ju mysigt det oxå =)

ÅH snart är det flytt, ska bli kuul, längtarrrrrr !!

Im hungry !

Peace Out / Memmzzzzz

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det vart as schnyggt! kram kram kram, å det är bara att säga till om du behöver hjälp med flytten..

2008-04-12 @ 11:09:27
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: sara

de vart ju jätt fiint juh...hihihi min vackra jänte!kram

2008-04-16 @ 20:56:54
URL: http://memzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0