Trötter

Idag har det inte hänt sådär värst mkt,,
vaknade runt 11 efter en lång natt med SingStar.
Låg och drog mig ( halvsov ) tills halv 1
Sen klev upp åt massa frukost, kolla på tvn och lipa
sen har kollat på film hela dagen typ, softar dagen !
Kollade på HairSpray idag, filmen alltså,
hatar musikalfilmer, aah musikaler överhuvudtaget, när dom ska sjunga och dansa och fjolla sig
men den hade en bra innebörd i filmen iallfall.
Och så va ju Queen Latifah my idol meeeeed, då kan det inte bli annat än bra !

Jag är verkligen helt trött så
nu ska jag sova
Puss N´ Peace Out / Memzzz



 image8image9 
Jag saknar dom här  tjejerna =/
Men i sommar ses vi, förhoppningsvis tidigare, kanske en ny road trip till Sthlm
( fast jag får ta bussen minsann ) och en ny La Isla !!
Jag röstar JA !

Och så vill jag åka och hälsa på Nessi Pessi oxå, men i Sommar kommer jag till
Göteborg och du ska ju va min Guide och vi ska bara ha kuuul
Gå på Liseberg och åka Kollorado, eller vad säger du ? =D
image10


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0