Update

Hmm vad har hänt på senaste tiden ?

1. På nummer ett kommer nog det största, flytten men det visste ni ju redan, men den får ändå hamna på nummer ett.
2. Drömmar om skor, detta kan verka som något helt onödigt för alla andra, men för mig the shoenizta är det hemskt, hittade finaste Baby Phat skor, fanns ett ända par kvar och i just min storlek, dom satt perfekt, va på rea och jag hade inga pengar på mig, är det inte typiskt, alltid när man går på stan, och inte har några pengar så hittar man ALLT man vill ha, ALLT ! ( lite skämt är ändå detta )
3. Kört i en stad för första gången själv, ah hade en passagerar men som inte har körkort, det gick bra faktiskt, så ett litet frö grodde i min självkänsla, som min syster ( yoga instruktör, inre rengörings tee drickande hälso teapeut ) brukar säga, bäst.
4. Nummer fyra, hmm måste tänka lite nu,, vad kan hamna där ? Vad har hänt som är så speciellt,, ööööööööh.
[ efter 5 min.. ] kommer inte på något så det får bli 3 grejer.

Igår satt jag hos brorsan och kollade på tv, det va ett pogram på 5:an som hette "Sanningens Ögonblick" asså gud va hemska frågor det va, tänk va relationer till familj och vänner och nära och kära kan gå i krash bara på några frågor, men o andra sidan dom vet vad dom gett sig in på.. men ändå blev helt chockad igår, va en fråga o pappan satt i publiken till killen som va med och frågan löd "Anser du att din pappa har förstört din familj" Och han svarade ja, och de visade sig vara sant, pappan blev helt lessen, men sen kom en annan fråga "Har du förlåtit din pappa ?" Och då svarade han ja, och det var oxå sant, och då blev pappan glad igen =) !! TUR !

Nu kom älsklings Wille och Syrran !!

Peace OUT / Memz


Kommentarer
Postat av: moderjord

Hej !
Tv-programmet, sanningens ögonblick har jag inte sett. Verkar lite jobbigt det där.
Det är i alla fall ganska så tomt hemma, sen du flyttade, lite sådär ovant. Kommer och hälsar på dig snart.
Kram från Mamma

2008-04-29 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0