Gårdagens shopping..

.. Blev inte sådär jätte mkt;

Massor av smink, ny mascara det behövdes verkligen, 2 ögonskuggor, 3 nagellack, kajal, läppglans, hårspännen, en tröja, leggings, mössa, örhängen, vattenpipekol + tobacco med smak av körsbär, mums.

IDAG blir det storstädning av lägenheten, fyfan va jobbigt, jag som är så jävla trött fyfan.
Men man har väl sig själv att skylla.. men vad ska man göra ???

Vi va och spelade biljard igår oxå, det va roligt, men jävligt konstig dag ändå, massa upp och ner, först skratt sen helt plötsligt arg och förvirring.

Kan bara säga; THIS FUCKING MY FUCKING BRAIN UP !

Men imorron, TURKIET ! Då kan jag chilla ner, ta mig några drinkar och glömma alla bekymmer ;)
Lääääääääääängtar, imorron kl 20.00 går planet från Sundsvall, and heading 2 Turkey, LÄNGTAR !!!



Peace OUT / E.

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Bra att du köpt lite smink, så jag har nåt att låna...hi, hi...Kram

2008-08-29 @ 09:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0