God morgon

T R Ö T T !
Kom nyss hem från stan, somnade vid halv 5 kanske, vaknade kl 6 av väckarklockan.
Va tvungen att åka hem tills kl 8, och det tar ju ca 1,5 h att åka hem, men idag 1 timme hann vi på, jag och Ellionor =) STRESS !
Hahaha men kul hade vi igår, eller ja upp och ner, mkt problem och missförstånd.. kunde tro att vi alla druckit oss en tequila var, men ingen alkohol i kroppen alls.. ändå så konstiga.. Vart ska det här leda ? Jag vet ju vad jag gör, why ?

Är rätt så trött just nu, sov bara ca 1,5 h men det va den bästa sömnen jag haft på länge..

Nej men allvarligt, hur mkt kan man såra sig själv egentligen, känns som att jag skulle vara otrogen mot mig själv.

Fan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0