Heej =]

Gud va tråkiga rubriker jag har nu förtiden, totalt fantasilösa.
Det är ju knappt så att jag vill fortsätta skriva för att rubrikerna är så jävla booooring !

Sitter hära hos mammsen o pappsen, har nyss slutat jobba, och snart ska jag gå iväg till min kära vän Monica, som är frisör,  och hon ska fixa mitt hår ! Så sköööönt !!!
Just nu hänger det bara och är skit tråkigt, håret alltså..
Så det ska bli roligt, fixar kort sen.

Men måste skynda mig nu annars blir jag sen !

ps. jag är glad nu, för jag har insett grejer =D be happy for me ;)

Peaaaaace

Kommentarer
Postat av: Ida

I am happy for youu!! :)

2008-08-22 @ 17:27:13
Postat av: sara

bra att du kommer på sånt som e bra...hihii puss

2008-08-23 @ 14:44:27
URL: http://memzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0