Helg

Heeej =)
Jag har nyss slutat jobba så jag är måttligt glad.
HELG ! & jag är ledig heeela helgen, känns så skönt !
-
Sitter här nu och tar det lugnt en stund, ska tagga till Staoil snart och
köpa lite smått&gott, till ikväll, och får hoppas på att någon vill titta på film, men bra
att vara förberedd, eftersom jag bor på bushen och det stänger klockan 10, sen är detta samhälle empty ! TOTALT !

Jag vill shoppa och jag är fattig =( så tråkigt !!!
Har visserligen fått nya kläder och så ;) men jag vill köpa massa annat oxå, SKOR, smink, nagellack, nya väskor, hårgrejer, parfym, smycken m.m.m.
Fan tänk om man kunde få 10 000 av någon som säger; här har du spendera detta på en dag ute på stan !
NICE !!!



Nää nu ska jag klä på mig och sådär och gå iväg i regnet...

Peace / E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0