Hey Sexy Backs

Hey snyggingar hur mår ni ?
Jag mår bra..

Ska snart sova e as trött och har ingenting o skriva.. har flyttat hela dagen och vill passa på att tacka min kära vän som hjälpt mig jätte mkt, Ellionor, tack så jätte mkt, du är guld värd !

Nu är lägenheten tom, lite små grejor kvar bara, annars är den nästan helt tom.
Ska städa den på fredag och sen lämna tillbaka nycklarna, känns tråkigt, har fått så mycket minnen från den =(
Aja, det får bli såhär nu.. och nu har jag bestät, jag ska bara chilla, reda ut mina tankar först innan jag ska bestämma mig för vart jag ska flytta osv..

Pallar inte nu, har fööör mkt i huvudet, min hjärna är alltid på högvarv jag är alltid stressad.
Har alltid någon tid att passa, eller passa upp för ngn, så nu ska jag bara chilla och tänka på mig.

Guuuud va sugen jag är på vattenpipa, skulle röka idag men så hade jag bara bajskol, den är inget bra.
Men ska in till stan imorron får köpa riktig, och ny tobacco, den är snart slut =/
Vill köpa en ny vattenpipa oxå, men det är så jävla dyrt där för det finns bara typ en affär med vattenpipor där ^^
Kanske hittar ngn fin i Turkiet =) snaaaaart om 3 dagar åker vi ! FAN VA HÄRLIGT !

La playan, drinkarna, havet, discona, allt.
Yeeeeeeeeeey.

Har suttit och tittat på film ikväll, The Eye hette den med Jessica Alba, den va bra faktiskt =).

Nu är jag så trött efter idag, och ska upp ganska tidigt imorgon ( ca halv 9 ) är väl inte så tidigt men ändå ;)

God natt.

Peace Out / E.




Ps. Älskar den hära låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0