Hmm..

Heej =]
Sitter här i min lägenhet, kan inte riktigt kalla det hemma, frågar någon vart jag är och då svarar jag alltid "I lägenheten", inte "hemma", utan hemma är hemma hos mamma & pappa haha ;), men så är det.. det är ngt med denna lägenhet, jag gillar den inte bara, den är ful ! Och tråkig. och en etta är inte alls bra, vill ha ett sovrum, det blir ingenting som är privat när man har det så här..
Har funderat nu mkt på hur jag ska göra, flytta eller inte ? Ha kvar lägenheten eller inte ?
Jag vill helst inte bo i denna lägenhet, ska försöka hitta en annan, en billig tvåa kanske =) eller en etta med sovalkov skulle vara bra oxå.
Och flytta, just nu känns det inte som att jag vill.. men ändå vill jag.. hur ska jag göra ?
1000 tankar i mitt huvud just nu.

Men allt ordnar sig nog ;)

..

Idag efter jobbet åkte jag och mammsen in till Östersund, lämnade tvskärmen som va sönder, gick lös på skopunkten, Rusta och Willy´s och McDonalds ! Mysigt.
Har haft myskväll med baby, och nära och kära..
Chips & Cola, haha kan det bli bättre ?

Och imorron är jag leeeeeeeeedig, så sköööönt !
Ska soooova ut ! Verkligen !

Så hur har ni det ? BRA hoppas jag !

Peace / E.

Kommentarer
Postat av: Lina

Flytta tillbax till mamma o pappa då!!!=)

Jag tycker inte att du ska flytta så länge du trivs där du är.... När inte det är rroligt längre så kan du flytta.



Puss

2008-08-10 @ 00:03:12
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0