Men..

Kul.. ska jobba & har gjort illa foten =/.. får se hur det går..
Jag vill inteeee jobba !!! Inte idag.. tråkiiiiigt.
Men snart är jag klar med vikariatet så det är skönt iallfall !

Gud vad det regnar ute..men hellre regn faktiskt än bara massa molningt och ingen sol... för det är ju mysigt med regn.
Men hade hellre suttit hemma vid soffan och myst och tittat på film, än gått och jobba med vrickad fot..

Men NO money, NO funny.

Hade tänkt åka ner till Sthlm i helgen & gått på Ung08 med Melanie & Vanessa, men jag tror inte det blir av.. vet inte varför.. men känns som så.. men man får se.. slutar jobba 08.00 på fredag kanske kan kolla då om det finns någon plats ledig på någon buss ner så kanske jag åker.. men orkar inte bestämma något nu.

Men det skulle va roligt, kolla på Brick N Lace, Flo-Rida, Million Stylez m.m.
Och Vanessa den JÄVELN, har backstage pass, får träffa alla.. den Putaaaatisen ;) hahah nej då... är glad för dig !!

Nä ska nu gå och göra mig iordning för att halta mot jobbet ;)

Peace / E.


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Hoppas det går bra med foten på jobbet....

Snart har du semester...

Kram från Mamma

2008-08-14 @ 19:58:40
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0