Mina namn

Gick in på en sida som jag hittade på min väns blogg om namn, det va intressant.
Här är mina namn och vad dem betyder;


 

  •  The meaning of the name Emma is Universal
  • The origin of the name Emma is Latin

  •  

  • The meaning of the name Josephine is God Will Increase
  • The origin of the name Josephine is French

  •  

  • The meaning of the name Dolores is Sorrows
  • The origin of the name Dolores is Spanish

  • Ps. Dolores har jag inte i mitt dopbevis, det namnet har jag lagt till själv, efter min mamma.
    Tycker att mina namn har fina betydelser.

    Peace Out / E.


    Kommentarer
    Postat av: Beritdolores

    Hej !

    Oj, klart du ska heta Dolores, om du vill det, jag blir bara stolt..Då heter vi lika....

    Kram från Mamma Dolores...hi, hi

    2008-08-28 @ 22:32:52
    URL: http://www.svenningson.se
    Postat av: alias Kvasthilda

    Dolores är fint. Vilken sida var det? Fast Gun lär väl inte stå där....

    2008-08-29 @ 19:19:44
    URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0