Nattuggla

Japp, jag är en äkta nattuggla.
Men det är så otroligt tråkigt att sova :P
Hahaha visst det är skönt när man väl somnar, men innan, ett helvete.. har lite...liiite svårt för att somna..
Så sitter här nu o har ÄNTLIGEN kommit på varför det inte funkar att lägga in bilder på den här skit datorn som det va meningen att jag skulle ha tillfälligt, men det blev så mkt längre.. iallfall.. har fått till det nu !
Så nu vet jag hur man gör iallafall ;)

Helgen;
Helgen som vart har bestått av alkohol och mammas släkt.. ojojoj.. men vad kan man förvänta sig av den här släkten, GALNA !
Haha men det va roligt iallfall.

I fredags så va vi hemma hos mig och mysfesta lite.. eller vad man ska kalla det.. va ju inte direkt storfest om man säger så.. och sen i lördags följde jag med mamma och pappa på mammas kusin träff, för min kusin skulle oxå följa med som jag inte träffat sen julas, och inte min morbror och "moster" heller =) så det va roliiigt.
Vi skulle sovit där men usch, orkar inte sova i husvagn/tält.. så vi åkte hem.
Skönt.. jag körde.. höll visserligen på att somna på hela vägen hem, ca 2 timmar.. men det gick bra !

Och idag har jag bara slappat..
Imorgon ska det tvättas och packas.. känns lite trist nu egentligen att behöva flytta härifrån... men äsch blir nog bäst så.. har ju typ aldrigt trivst.

Här har ni en bild på hur mitt hår ser ut nu, blev jätte nöjd;

Haha ser lite borta ut men aja =) Så ser det ut iallfall.

God natt.

SHO

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Väldigt fin bild, ja, du passar verkligen i mörkt hår...Jaså, du tycker att min släkt är GALEN !!!?

Nja, lite kanske...

Kram

2008-08-25 @ 09:24:10
Postat av: Hanna

Så söt och fin och sccchnugg.... var middagen god?

2008-08-25 @ 09:57:23
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: alias Kvasthilda

Om du bara insåg vad snygg du blir på bild (fast det kanske du gör?).

Ja visst hade vi kul i lördags!

2008-08-25 @ 21:32:35
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0