Stay Positiv =]

Från & med nu ska jag bara tänka positivt.
Saker händer ju av en orsak, ödet.
Det är min tro.
And im stick with it.

Så ska tänka positivt, visst det känns jävligt trist.. men det är sånt som händer.. just gotta move on.

1,2,3,4,5 sek NOW im official over you.. utvändigt alltså.


Och vadå va kompisar, troru jag pallar det eller ? Man kan inte va kompis och bete sig normalt runt ngn man är kär i.. det går bara inte..

Det blir bättre såhär..

Inte se dig, prata med dig, inte röra dig.
Kommer inte orka va runt omkring dig.
Kommer inte orka se på dig.
Kommer inte orka prata med dig.
Kommer inte orka skaka hand med dig, som vänner gör.

Nu är jag totalt stängd.
My system has shut down.
And now it´s time to move on and forgett.

Peace Out my good friends / E.

Kommentarer
Postat av: Lina

bra boobii!!! Du klarar det!

Nu kan du flytta! =P

2008-08-19 @ 12:08:30
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Kram

2008-08-19 @ 20:26:41
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Beritdolores

Hej !

Ja, först gör det jäkligt ont, sen blir man förbannad och sen så känns det tomt och sen så "vaknar" man upp.....

Men hur jag än försökr hjälpa dig, så är man alltid ensam i sina känslor och tankar. Så det är bara att låt allt liksom "värka ut"...

Njut nu, när du åker på din långsemester nu, det är du verkligen värd...

Pussgurka från Mamma

2008-08-19 @ 23:27:04
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Hanna

Älskar dig gumman:) kram

2008-08-21 @ 21:00:31
Postat av: Hanna

Älskar dig gumman:) kram

2008-08-21 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0