Tyck synd om mig !!!

För det gör jag ! =(
Jag orkar inte bli sjuk, varför måste jag bli det, bara för att jag är ledig hela helgen ?? Tack.
Har ont i huvudet, o täppt i näsan.
Jobbade från 14.00-08.00 och det va inget roligt, allt går så segt när man inte mår så bra..
Men jag tänker inte släppa planeringarna för helgen, tänker festa imorron vilket fall som helst !
Har inte varit ledig en hel helg på jätte länge, nu blir det fest ! =D

Saknar gullet oxå, har ju faktiskt inte träffat han sen i förrgår, HAHA. Sjuk man är, det går en dag men man saknar ändå =P vill att han ska komma o pyssla om mig nu..

Börjar tänka på när man va liten, vilket lyx o va sjuk egentligen, mamma kom och myste till det varje gång man va sjuk, köpte kexchoklad och hyrde film, och köpte dricka och en tidning, och myste.
Jag kmr ihåg att jag tyckte det va mysigt att va sjuk, ibland va ville jag bli sjuk till och med.. bara för att man blev så ombonad !
Sen kom mormor med bananer och ostkrokar och päron och grejer, och "Nämen huga jänte, är du sjuk, nä men huga här ät bananan så bliru bättre ska du se, och drick de häne så blir du bättre i halsa, HUGA LIGEN".

Om 15 dagar åker jag, Sara & Anna till TURKIET ! ÅH GUD VAD JAG LÄNGTAR !
Bada, sola, festa, dansa, dricka, sola, drinkar, BADA, LÄNGTAR !
Hehe..

Nä nu ska jag försöka sova en stund, så kanske man vaknar lite piggare iallfall =)

Peace / E.


Kommentarer
Postat av: Lina

stackars min lilla prima... :(



ja sushi är aaaas gott! + nyttigt!

Man blir härligt mätt och det känns lite lyxigt =P



finns massa olika. lax & avokado ( Inte rå som alla tror.

Tempura maki= friterade räkor med avokado.. =P

mmmmm,.. as gott!

2008-08-15 @ 11:01:35
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0