Julklappar =)

Tack för alla fina julklappar jag fick är jätte glad !
Så tänkte skriva en liten lista =) hihi..

Av min älskling fick jag Clinique smink och Mavala manikyrset blev heeeelt glad tack habibi !
Av mamma och pappa fick jag en kamera =D=D, en röd jacka med pälsluva som jag letat i 100 år ;), kläder, lite smink, dopljuset som vi skulle få ta ansvar för själva nu ;) hehe och lite smått o gott..
Av syster fick jag jeansleggings ( leggings som ser ut som jeans as grymma och hårpuder ( gör att man får jätte volym )
Av brorsan fick jag en martini ;)
Av mormor nagellack och pengar, farmor pengar, av min morbror och hans familj fick jag ett premunation på elle tidningen och ett halsband av kakan o lite till =) jäääääätte nöjd tack alla !

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS !

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: sara

ja visst är det hemskt... tur att det inte är hela kassakön som hör det och lägger upp det på tjuvlyssnat iaf, när man går med mobilen mot örathemma och letar som en tok-utan bara den man snackar med. Och förresten, undrar om mobilsstrålningen har något finger med i detta?

2008-12-30 @ 23:47:58
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: lina

vilka roliga julklappar!!! =)

Tråkigt att vi inte fira ihop =(



Puss på dig!

2008-12-31 @ 00:52:58
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0