Julpynt, önskelistor osv..

Snart är det jul, julpyntade pyttelite idag ( kunde inte hålla mig ), gjorde ett hjärta på dörren av röttjulglitter.. Gulligt..
Och så fick jag ett brev på posten, av min kära kompis Caroline =) fick en julklapp ! Öppnade den såklart, kunde inte hålla mig, och fick ett jätte fint halsband av form av en snigel ( JAG, dem kallar mig snigeln där nere, lång historia =P ) iallfall den va jätte söt ! Tack Gumman !
Blev jätte glad ! =)

Åh häääär, tänkte en liten önskelista eller två ( Härmar Gun lite =) )..

Det jag vill ha och verkligen behöver eller helt enkelt bara vill ha;

1. Peeeeeeengar
2. Kläder
3. Smycken ( stora örhängen ( guld, strass, silver ) som ni vet jag gillar stora örhängen ;) )
4. En.... kamera... jaa.. vill ha en, båda mina är sönder.
5. Parfym ( Alla Naomi Campells parfymer älskar jag så det är bara att vraka & välja, hihi ), Amor amor fast den blåa flaskan (den röda luktar oxå gott så det spelar ingen roll ) =P Eller bara någon parfym, parfymer är aldrig fel !
6. Och bara helt enkelt en fin jul med familj, släkt och vänner.

Det jag vill ha men verkligen bara är önsketänkande;

1. En laptop
2. Playstation 3 ( med spel som Guitar Hero World Tour, Grand Theft Auto, Sing Star osv osv.. )
3. Ett jobb
4. En trisslott med vinst på 1. 000 000
5. Peace to the world
6. Studio, mickbås, mixer, ännu en laptop till själva studion

Ha en bra dag !

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill vinna 50 miljoner. Det är en lagom stor summa tror jag... önsketänkande



Äh är väl inte för tidigt att julpynta heller :-D

2008-12-16 @ 17:51:37
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Morbror Kent

Ja herre gud!

2008-12-16 @ 20:33:48
URL: http://elvikingo56.blogg.se/
Postat av: Beritdolores

Godmorgon !

Säger som storbrorsan...ja, herregud !

Men julklappar blir det...

Puss

2008-12-17 @ 08:46:06
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0