Wuhuuuu

Haha jag red idag, har inte gjort det på flera år ! Men det va roligt =)
En kompis som har 2 hästar ringde imorse och frågade om jag ville följa med och rida, jag ba oh shit.. eehh.. okej då.. hon sa ingen fara hästen är snäll ! Okejdå =)
Va jätte nervös verkligen, men det gick bra iallfall, ramlade inte av haha som tur va.. förut brukade jag slänga mig av när jag blev för rädd, har alltid varit hästrädd typ men har ridit när jag va yngre, hade en häst som va som min fast han blev påkörd av ett tåg tyvärr =( usch, jag var 13 år då, blev verkligen jätte förkrossad =( =(
Sen slutade jag med hästar, men idag testade jag rida och det va roligt, fast är fortfarande hästrädd =P.

Annars idag har det inte hänt så mycket, syrran och Wille va hit med mat idag så vi åt hela la gran familia..

Imorron fredag & helg =D !

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Morbror Kent

Tjena Hästflicka!

Vad kul att du har ridit lite, kom ihåg förr när du hade "egen" häst och du alltid var ute och red. Jag hade ingen aning om att du var rädd för dom där hamburgarna. Detta med tanke på hur Hästtokig du var. Ja så nu är det väl bara att du fortsätter att sadla se små och fortsätta då, eller?

Hasta luego

2008-12-04 @ 19:45:58
URL: http://elvikingo56.blogg.se/
Postat av: Sara

men usch vad hemskt med "din" häst! Förstår att du måste blivit jättejätteledsen!

2008-12-05 @ 10:00:58
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0