Music.....

Musik asså, vad det gör med ens själ.
Totall nollställer den, gör den ren, upprymd och en fucking dagdrömmar speedare..
haha.. låg o dega i sängen idag efter maten, snodde pappas studio hörlurar, feeeeeeet bas och så jävla bra ljud, känns som man sitter i ett rum och rummet är bara fylld med musik, niiice.. iaf låg bara där o blunda och lyssnade på massa låtar och dagdrömde som vanligt haha.. så sköönt !
Sen blev störd av någon som slog mig på foten, hallaaaa du har telefon vakna din idjoot haha.. nästan iaf.. skippa idiot men rätt tonfall iallfall =D
Men ååh palla snacka i telefonen nu när jag ligger hära.. men det va min mormor.. heeej kan du handla lite blommor och chokladask till mig imorrn !? Jag ska till en kompis som fyller år, haha så sööt min mormor är, en kompis ska hon till som fyller 95.. u know what they say, friendship never dies.. haha så söt.. älskar min mormor hon kan säga exakt vad hon vill när hon vill och vad hon tycker, skönare människa får man leta efter, tror faktiskt hon har lite torretts ibland blir man as rädd hon kan ba skrika nånting på skämt asså men iaf.. och katterna, de är hennes liv & mat, hon är the big mamas big momma, är man hungrig är det bara att gå dit och man får käk för 2 månader på en gång, sen man lägger sig på hennes soffa och mår illa, men godaste maten !!

Iaf det jag sa om friendship never dies, vilken lögnare jag är =O för visst dör den, säger man inte ens hej längre eller ?

Va på bio idag, på en otroligt romantisk jobbig sång film, förtrollad hette den, ville sova men den va ändå lite okey, fick skratta lite, som sagt jobbat natt man blir hel flummig, OCH fick ont i rumpan av stolarna haha..
Sen drog till sistah och kolla på top model sen lite playboy mansion hahaa.. sen drog till brorsan och kolla på en b skräckis, det stog på fodralet årets mest skrämmande, omg det va en stor larv som åt människor, kollade inte ens ahha satt o babbla istället...

Ajaa.. ska sova nu !!

Peace out Memmzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: moderjord

Hej Emma !
Du är för rolig du, men det är sant det du skriver om "big momma" och mat för två månader ha..ha..
Kram..

2008-02-28 @ 08:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0