Number 1

Aheej !

Hade en blogg innan men skrev aldrig, fanns ingen mening att ha kvar den lixom skrev om min vardag, heej, idag vaknade jag, åt, gick till jobbet, åt kom hem kolla på tv åt och sov....
Pallade knappt själv o läsa vad jag hade skrivit , men får se nu vad som skrivs.
Så nu öppnade jag en ny, eller vad man säger, och tänkte man kan ju skriva annat än om bara sitt liv.
Jag älskar musik, skriver själv, o att dansa förstås.
Älskar filmer oxå, skräck, zombie och splatter, uhu, very girly eller hur haha
Jag fick körkort exakt den 2007-10-26 ( som det står på körkortet ) och det är nog det bästa jag gjort i hela mitt liv, bokstavligt talat, haha..
Jag jobbar o tjärnar massor av cash, eller hur...
Nää men så jag klarar mig iallfall, vill flytta härifrån sen till kära västra götaland och söka jobb och skaffa lägenhet och grejer.
Sen vill jag söka Make up artist skola, och det kmr nog bli sthlm, men det blir om något år, kostar endel.. men det är en dröm.
Make up artist och stå på scen, faktiskt, känner det nu hade en period innan ville inte sjunga, skriva eller nånting men det va pga en fucked up grej, en skola skolan, den förstörde mig totally, hoppade av det bästa jag någonsin gjort.
Började jobba tjäna lite pengar och sådär, så nu mår jag bäääst =) fattas bara lite flyttning neråt och sånt men det blir senare..
Shit hehe snart har jag skrivit om hela mitt liv ju, hoppas det inte är föör ointressant.
Iaf bor i Hammarstrand, som ni kanske läst om Allt för byn, här finns min familj ( mamma pappa syrra brorsan och min äääääälskade systerson Wille-Bus, och släkt och syskonfamiljer ), jobb, lite vänner.
Kmr kännas tyngt att lämna familjen när man flyttar o så men man måste leva sitt eget liv oxå man ska göra det man känner inombords.. här finns lixom ingen o dela musik med, intressen eller nånting.. haha blev deep shit hära men aa..

Iaf =D
orkar inte skriva mer nu mina fingrar blir ju senila snart...
Ska gå o göra ngt nytta har jobba natt kmr va heel flummig idag haha
ska åka t brorsan tror jag o hälsa dom kom hem igår från finlandskryssning så ska dit o kolla på lite bilder o höra va dom gjort, jag skulle åka med men det var åldersgräns 21 så det gick inte, fick sms när dom va där.. det stog oo du skulle vart hära vi är på en klubb dom spelar bara hiphop o rnb.. jag ba meeen... haha tack för uppmuntran, men sen fick ett annat där det stog när du fyller 21 ska vi åka allihopa o festa o dansa som fan.. hihi..
o bio ikväll haha va as längesen, typ när man va liten känns det som haha nä inte så längesen men aa det ska bli kul iaf !

Iaf,, NUU ska jag sluta skriva..
peace out Memmzzzz

image1

Kommentarer
Postat av: svägissschhh

Men de e ju klart att vi ska fara när du fyller 21...puss love yaaa!!!

2008-03-04 @ 18:42:01
URL: http://memzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0