RESPEKT

Jag säger de.. respekt.
För att få respekt, måste man visa respekt.
Det är bara så, jag hatar respektlösa typer,, jag säger alltid till alla men visa respekt dååå !!
Haha en person får alltid höra det från mig .. alltid säger jag, "respekt, säger bara det respekt, respektera din mamma hon gör alltid allt för dig och du bara glider runt som en bortskämd liten unge, visa respeeeeeeeeeekt"
Men han lyssnar inte, haha men men, jag försöker iaf !
Sen självrespekten är den största respekt man ska respektera ( mkt respektord hära ), har man ingen självrespekt kan man varken respektera andra eller visa,, enligt mig.
Jag blir så lessen när jag har ( ex en vän ) prata nervärderande om sig själv, om tex SEX eller liknande, aa ni fattar, och jag sa senast igår du måste ha lite självrespekt för du kan inte gå omkring och trycka ner dig själv du kommer må dåligt i slutändan och hamna på botten,, på stället där alla som gett sig själv till någon annan utan att få något tillbaka, sen blir man lämnad där på slutet och föränn DÅ fattar man att oj vad har jag gjort mot mig själv,, just telling ! Så snälla, ha lite självrespekt till er själva.
Nog om respekt.

Ikväll blir det utgång, wiie känns som hundra år sen man överhuvudtaget festade ( aah eller iaf en månad sen ) och det ska bli roligt, fast först blir det lite shoppning, och man kommer springa mellan alla affärer och skrika "FAAN, JAG HITTAR INGENTING !", aah det brukar låta så..
Tjejer måste va det mest jobbiga människorna som finns, innan man går ut, måste man sminka sig i hundra år för att allt ska se perfa ut, men man kmr ända dansa bort det sen, kläderna måste oxå sitta perfekt, vilket dom aldrig gör, aldrig är man nöjd, jag tar flera timmar på mig, river ut hela min garderob.
"Meen, mitt hår ser inte bra ut, shit vad ska jag ha på mig, Meeeeeeeeen jag hittar inga skor, fan sminket ser helt fucked up ut..... NÄÄÄ JAG TÄNKER INTE GÅ UT, JAG STANNAR HEMMA !!!"
Haha sådär låter det nästan alltid, det slår aldrig fel.
Får hoppas att idag är en speciell dag, en dag då allt går bra innan utgången, man hittar exakt vad man ska ha på sig, rätt skor, håret ser okey ut och sminket sitter bra, det vore väl helt underbar, så man kan sitta i lugn och ro, lyssna på musik, för drinka lite, bara softa.

Näää.. ska gå o leta lite kläder nu.. önskar dom här fanns i min garderob,,

  

Peace Out Memmzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: moder jord

Hej !
Förstår dig i letande efter kläder, men du kommer att hitta nåt snyggt, för det gör du alltid till slut. Och du som är proffs på sminkning, du kommer att vara skitsnygg ikväll!, det vet jag.
Men ta det lugnt med drinkningen, man kan ha roligt ändå utan att behöva dricka så mycket. Men du är ju klok och jag vet hur du är.....så jag är inte så speciellt orolig.
Ha en kul kväll, hjärtat mitt.
Kram från Mamma

2008-02-29 @ 12:58:58
Postat av: alias Kvasthilda

Jo, eller hur. Jättelätt att hitta nåt som passar, känns som det är nån som bloggat om det förut....?
:))))

2008-02-29 @ 16:47:49
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0