Oh happy day...

.... Oh happy day....

Ledig idag, skönt, vad har jag gjort ? Nada..
Va och hälsade på farmor lite idag, sen handlade, sen kom hem och glömde så jag fick gå tillbaka igen, och det är så jävla varmt ! Hahaha, man ser nog jävligt fresh ut när man kommer och går där, med långt the grudge hår som klibbar i pannan och nacken.. aja, it´s summerdays =) and i love it.

Ska snart fixa mig lite mat, jag vet inte vad, soppa med baguette, eller fiskbullar, eller makrill.
Tror det blir soppa med baguette, mums !

Jag har nästan nyss vakna oxå så jag känner mig lite yr, det va så varmt och jag la mig i sängen sen sväng för att vila och så vips så somnade jag, lite skönt ändå.. men jag drömmer alltid konstiga drömma tyvärr =/.. my mind is crazy...



Kvinnan i mitt liv, hon kan göra vilken låt som helst bra.

Peace / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0