Summer time !

Ååh nu börjar äntligen sommaren komma !
Har vart stekhett hela dagen, och har suttit på stranden o lekt med tårna i sanden, läst tidningar och bara myst ! MYYYS !
Ska jobba imorn igen, 14.00 - 13.00 .. lite drygt, men det funkar, skönt när lönen kommer ;)

Jag vill köpa kläder och nya skor, vissa tycker nog att skor är det minsta jag behöver, men nej, jag älskar skor ! Jag älskar att titta på mina skor haha, gå runt med dom, ha dom på fina tillfällen, till vardags, I LOVE SHOES !
Jag älskar mina leopard pumps, och svarta från Indiska.. ME LOVE !!!
Och kläder vill jag köpa, när jag kollar genom garderoben och funderar, hmm vad ska jag ha på mig idag, eller på festen lr någonting, och jag ser jag har nästan inga sommarkläder, eller "finkläder". Så det MÅSTE införskaffas ;) som sagt, kläder och skor kan man aldrig få nog av !

JAG VILL HA ! Någon som vet ungefär vad frakt kostar från USA ? Detta är mitt absoluta favorit märke, BabyPhat.










lite av en favvis <3






VILL HAAAAAAAAAA, snälla kan någon säga ungefär vad de kosta att beställa från USA ? =)

Puss & Peace / E.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jätte fina kläder! Speciellt den gula toppen!!!

MMM...mm...mm.. my like!!!!!



Jga vet inte vad det kostar . Det brukar stå på sidan??? =)

2008-07-10 @ 20:41:12
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Tjusigt.... Jag gillar också skor, jag köpte ett par på semestern fast jag kan inte säga att jag behövde dom direkt, hihi! Jag ska nog lägga ut en bild på bloggen.

2008-07-13 @ 20:39:04
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0