=D

Aww, lilla Carro ringde idag, hon fixade lägenheten i tranemo, hon & hennes kompis, så jag ska kanske få hyra ett rum !! Tillfälligt, för att den söka i Borås/Göteborg, men det är lättare när man bor närmare ! Ååh så kuuul, men jag vågar inte förhasta mig, kanske det inte går, blir något problem eller nåt.. Jag är inte negativ, är bara rädd att planera o att bli besviken åter och åter igen...
Men det vore jääääääävligt roligt, o Carro är ingen dumming o dela med heller ! Wooh ! =)

I want my tattoo(s, flera stycker är det haha, men man får börja med en ) !! Dom säger att i Sverige tatuerar dom inte på händerna ? Är det sant ? Någon som vet ngt om det ?
Jag har velat tatuera mig i flera år, och jag är ingen sån som går till en tatuerare kollar i en bok, okej den ska jag ha ! Jag vill ha något personligt, något som representerar mig ! Och det gör dom.. för jag vet redan vad jag vill ha ! =)

Sitter här i min fula lägenhet haha, snart får jag flytta ur den.. ska bli skönt !

O 2 månader kvar till Turkiet, can´t wait !

Puss&Peace / E.


Kommentarer
Postat av: Lina

Allt kommer gå bra gooding!!!! =)

Du kommer stor trivas...

vad vill du tatuera? Tänk efter ordentligt, før det är ju inger du kan ta bort hur som hellst...



Puss

2008-07-02 @ 13:30:41
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0