Bästa dagen !

Okey. Det började såhär.
I onsdags åkte jag från Sundsvall med halv 10 bussen mot Stockholm.
Där skulle Melanie sötisen möta mig, o först hitta vi inte varandra, o vi ringde o sa men var är du jag är på pressbyrån som vi sa, jaa jag är oxå på pressbyrån men jag ser dig inte, sen vi va på olika våningar o grejer, sen sa hon gå ut över vägen till mcdonalds, jag gick dit sen hon ba OH MY GOD, Där är duuuu jag ser dig jag ser dig =D !! Sen hon ba vänd dig om o jag snurra runt som en tok hahaha, sen ba vänd dig om nu sakta inte 50 varv haha, sen va hon där, BIG HUGS !!!!
De va så kul o träffa henne, jag svääääääär !!!!
Sen vi gick runt i stan lite, å sen åkte till henne o lämna grejer, sen åkte till stan de va fotbolls em i kungsträdgården, o där höll dom på filma till en dokumentär där vi satt , dom filma brevid oss lite roligt juu... sen åkte vi runt till Kista o Tensta och sådär..
Sen på Torsdagen, 19 Juni 2008, THE BEST DAY !!!
Vaknade vi senare än vi bestämt haha 2 timmar, sen fixa käk, chilla hela dagen, fixa mer mat, gjorde oss iordning för att sen åka iväg til Globen för där skulle vi se JAY-Z !!!!
Vi kom till Globen, köade lite, sen va det lite klurigt att hitta där inne men tillslut hitta vi, sen satte oss dom spelade lite musik i högtalarna, sen kom en dj in och sen adam tensta och eboi, eboi btw sooo daaamn hooottt hahahaha =D Degglade lite där inne..
Sen dom  uppträdda lite, bra va dem =)
Sen spelades lite mer musik, sen släktes och tystnade de ner o scenen va mörk, sen när den tändes stog de en orkester o lite människor på scenen sen kom JAY-Z ut, och guuud, på guud, va jag grät !!! HAhaha grät och skrek
sen kom memphis bleek in oxå on top of that.. o han gillar jag grymt mkt oxå !!
Men Jay-Z asså , kan inte ens beskriva känslan med ord, jag grät lite mer o svettades som en gris, skrek och hoppa som en tok, hade sittplatser men vi kunde inte stå still skymde säkert alla där bak hahah !
Skiter i !
Aa första gången jag hörde Jay-Z va jag 10 år, sen nu är jag 20 år och får se han live. indescribable !!!!!!!
Sen på fredagen åkte jag hem =( tråkigt att åka från Meli ju, men hon kommer kanske i sommar !
Iaf hade as roligt, är as lycklig och glad !!

Ska åka på bio nu med brorsan o syrran, Sex and the city ! Bästa !


PUSS PEACE / EMMZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0