Solen är rädd för Sverige..

.. Men man får aldrig ge upp hoppet !

Någon dag måste det ju vara sol, eller hur ??
Men i Augusti drar jag Sara & Anna till Turkey, Alanya, en vecka med all inclusive, daaamn va skönt, åka iväg ett tag !!
Jag LÄNGTAR !
Ligga på playan, med en San Francisco i handen, åh gud va gott, sola, bada, festa, DANSA, äta hahah, ja mat är gott jag älskar mat ! haha men vem gör inte..

Sitter här ska snart gå iväg to my good fella han ha hjälp mig hitta en köpare till min mobil, som jag ska sälja, vill ha en ny gillar inte LG alltså, Sony Ericsson är det som passar mig bäst, enligt mig bästa telefonerna faktiskt..
Så jag har hittat en goding som jag ska köpa =) Yayy..

Och så vill jag pierca mig igen, över läppen som jag hade innan, jag o piercingar asså.. haha har haft örat 2 ggr, näsan, läppen, tungan.. men läppen satt helt konstigt så jag tog ut den o nu vill jag göra den igen =) tungan skulle jag kunna ha igen oxå faktiskt.. o näsan blev helt infekterad så det va inget annat o göra.. hehe. men fråga mig inte om tungan jag vet inte varför jag tog ut den.. haha..

Och tatoo för jag vet nu vad jag ska göra men de får bli sen någongång =)

Och nya kläder !!!

HAHAHA Jag vill ha allt när jag inte kan köpa det, måste spara till resan ju !!!

Puss Peace / E.

Kommentarer
Postat av: Lina

ja den var gryym! filmen alltså...

Å va skoj att åka iväg lite... det skulle jag oxå behøva,,, =/

2008-06-26 @ 14:57:51
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa sånt behövs, att få åka iväg lite =)

2008-06-30 @ 14:07:24
URL: http://memzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0