Stort förlåt !

Men gud, förlåt så hemskt, hemskt, hemskt mycket.. Att jag inte bloggat på hur länge som helst !?
Vet inte ens varför, har inte blivit av.. Men nu satte jag mig här i brist på annat, ska egenltigen packa, men jag vet inte VAD jag ska ha med mig, ha på mig, o allt sånt ja ni vet ju.. och ändå ska jag bara va borta 2 dagar ^^ sick.
Ska till Stockholm imorgon för på torsdag är det JAY-Z !!! Jag längtar ihjäl mig, har gillat han sen jag va 10 år fasiken, fick en blandskiva av min käre morbror Sören när jag fyllde 10 år, 1998, och då va låten "Hard knock life" med och jag tror jag spelade den på repeat, repeat och repeat !
Så det ska bli grymt roligt, älskar Shawn Corey Carter a.K.a Jay-Z !!! Yayyy !
( Kommer lipa garanterat om han framträder med låten Hard Knock Life, garanterat !

Så imorgon bär det iväg, buss från Sundsvall till Stockholm =) Härligt att åka buss, man kan sitta och lyssna på musik, sova lite och titta ut, rätt mys faktiskt.
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska packa ! PANIK, och min mp3 är borta PANIK !

På Cityterminalen i Sthlm kmr MELANIE möta mig ! Fan va roligt .. och hon ska oxå gå med mig på konserten .. vi kommer ha svin roligt fan !!

Hmm så va det packingen då...
Men det ordnar sig nog !!

Puss puss på er alla Peace Out / Memz =)

Kommentarer
Postat av: sara

ja de va ju jätte bra att man kan glädja en så mycket...=) hihi kram svägish

2008-06-21 @ 15:19:04
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0