Hmm,,

Tillåt mig att skratta !!!
Satt o seg titta på the voice på 5an imorse, dom har nåt pogram där dom pratar och spelar musik.
O jag blir chockad varje gång, dom spelar Britney Spears, o massa annan skit.
Dom kallar sig "The voice of hiphop & rnb" lr ngt sånt, sen när blev Britney Spears hiphop/rnb !? HA HA HA
Dumt, mkt dumt.
Sen såg nån annan pop kille där oxå kmr inte ihåg namnet, men herregud, vad är det för skit dom spelar.
Jag menar, The voice of hiphop och rnb !?
Mer the voice of Hip Pop och RnS(hit)

Hiphop & Rnb är min musik, och min musik är mitt liv, sluta förstöra dom sköna stilarna med att säga till exempel att Britney Spears ( popstjärna lixom !? ) hör till hiphop och rnb genrerna !!!
Kan inte någon, skaffa en kanal som är värd andvända orden hiphop & rnb.
Där dom spelar RIKTIG hiphop och RIKTIG RnB, old and new stuff.
Faktiskt spelar dom Kanye West ( bääääst ) på The Voice, det är bra, men tyvärr spelar bara dom låtarna som anses som populärast, samma med Lupe Fiasco, superstar lixo, bra låt med det är typ förän nu han fått strålkastarna på sig här i Sverige.

Jag hörde han i Kanye´s låt Touch The Sky, sen sökte lite på han på Myspace o såntdära fixade skivan loved it all.
Lupes första album Food&Liquir har nog knappt spelats i Sverige älskar de albumet, joo Daydreaming ft. Jill Scott tror jag, men resten då ?
Nääääääää en kanal med riktig musik please.

Mtv är en annan sak, den kanalen heter MusicTelevision där med att all musik kan spelas, som med Ztv & Vh1.

Näe haha blir så irriterad när det står "Hiphop & Rnb" Så spelar dom Britney Spears o grejer, hahahaha kan inte sluta skratta åt det !

Näe slut med klag nu,,

Love & Peace Memzzzzz


Kommentarer
Postat av: moderjord

Hej !
Du brås verkligen på din far...för ni är så otroligt, otroligt musikintresserade. Det är jag också, men ni tar priset faktiskt, lyssnar jämt o ständigt, helst på natten, hi, hi...och vem ska nu uppdatera mig, med DIN musik, när du flyttar..du får komma hem ofta....
Kram från Mamma

2008-03-17 @ 08:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0