Nighty Nighty

Halloj allesammans.
Sitter här kl är natt,, allt efter 12 är natt.
Och jag, är en äkta nattmänniska..
Idag har inte hänt så mkt, min morbrors fästmö ( säger man så ? ) fyllde år idag, eller igår eftersom kl är efter 12, grattis grattis ! Så vi va där och hälsade på och grattade henne och åt jätte god tårta o allting..
Sen kom hem, åt middag med hela big familia o det va massa olika rätter jätte gott !
O vi kolla på lite film efter, Supersugen hette den haha sjuk film, satt o skratta massor,, handlade om 3 tonårs killar som bara tänker på sex.. o dom skulle supa ner nåra tjejer o deras jakt efter booze va helt komplicerad med sjuka supande poliser och konstiga fester haha och sen dom spelade sånna hårda killar o dom blev full o sa jag älskar dig min vän haha så sött, men den e verkligen värd att se !

Och träffade min goda vän AnaBanana på hennes jobb och då berätta hon att hon skulle åka in till stan efter jobbet ( 10 mil, halv 11 på kvällen ) och så snäll som jag är erbjöd jag mig att följa med  tyckte att hon ska inte köra i snövädret ensam på kvällen så vi åkte och hämta en annan vän som har flyttat hit igen, sen åkte vi 10 milen hem.. 20 mil på ca 2, timmar.. men skönt o åka på kvällen ändå tkr jag så får man sitta o snacka o bara ta det lugnt..

Sen kom hem vid 2 och hamnade här.. sitter och lyssnar på massa musik så skönt..

Så detta va min dag har egentligen inte så mkt att skriva.. så ska sluta nu..

GodNatt !

Peace out Memzzzzzz

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Förslag: "Min morbrors ogifta fru"?
"Min moster fast hon är inte min mammas syster utan tillsammans med min morbror"
är också en variant.

2008-03-03 @ 20:19:44
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0