Sorry

Är tyvärr lite dålig på uppdaterignar märker jag,, ska bli bättring jag lovar..
men såhär är det med mig jag skriver när jag känner jag har ngt viktigt eller roligt att skriva =)
Så, idag, finns det något viktigt eller roligt att skriva ? Jag vet inte, men det visar sig !

Det är vååår i luften, det är vååår i luften, det är VÅÅÅR i luften !
Slipper jackan, bar mark, snart snart snart kan man spela basket, snön är nästan borta från planen, wihuu längtar !
Bara gå ut, ta bollen och träna några kast, ska bli mästare för streetbasketball sommaren 08 oxå ;)
U BET !
Sen snart kan man cykla oxå, så man får röra på fläsket haha, jag hatar o gå när det är vinter, verkligen man går o spänner sig, ser ut som man håller på poopa på sig ju, annars ramlar man, som jag gjorde härom morronen, va på väg till jobbet, 7 på morronen, gick där, råka såklart gå exakt på en hal fläck ramla framlänges, en bil stanna o kolla på mig, ( vad gör ni ute 7 på morronen ??? ) hahaha, iaf klantighet a la Memma,,
Sen slipper jackan, hatar vinterkläder, solglasögonen på, bara sitta på en kulle o filosofera o lyssna på musik, ta en cider på stranden bara sitta o softa men nåra vänner, va ute hela natten utan att frysa rumpan av sig =D, nattbada, flumma runt, va wild & crazy,, eeeh ? Aaah ungefär !!!

I sommar vill jag åka till HALMSTAD, några år sen jag va där nu ju, saknar det stället, ääääälskar halmstad, när man kommer dit och man åker till frösakull, sätter sig på stranden det känns som man är utomlands, sen går på stan till torget äter en kulglass med lakrits, blåbär och choklad glas, ååh längtar ! Kanske man tar en roadtrip ?
Sen kmr nog va i GBG mkt oxå, och borås såklart med my fellas !! Saknar dom nuuuuu
O Liseberg, haha man jag är rädd för berg&dal banor, har åkt lilla en gång iaf haha, stolt ju ;)
Men Collorado, wihu bästaste
Putayto ska va min göteborg guide, jag har paxat henne så ingen får sno.
Sen vill åka till Sthlm oxå, med team 11,000 och gå på La Isla igen och allting !
Kmr bli en sverige runt sommar kanske =) ROAD TRIP ROAD TRIP !

Men kmr få känna på sommaren i maj, för då har vi bestämt att åka till TURKEY, jag och en kompis, ingen annan ville med men det ska bli jätte roligt ! Längtar !! Sola & Bada hela dagarna.


Åååh nu längtar jag verkligen till sommaren, längta längta !!!
Vill till gbg nu faan, i wanna be with u now !

Hörde detta på Jerry Springer, tro det eller ej det finns smarta människor ibland som är med oxå, detta va en kille som sa till sin tjej ( som hade vart kille innan ) att han ville inte hon skulle jobba som strippa och med porrfilm, o hon sa men pengar o grejer.
Han sa om du älskar mig så sluta med det, då sa hon om du älskar mig låt mig göra det, hon tänkte typ på pengarna, då sa han:
"Money ain´t worth nothing if you ain´t got love"
O det va så jävla bra sagt, haha vi satt ba åååh vilken kille, tjejen lixom han säger han älskar dig o grejer lyssna på din man, sluta med skiten och ta han, han vill att du ska bli hans fru o allting, vad håller du på med !???
En del tänker inte, tyvärr.

Peace out Memmzzzzzzz



Kommentarer
Postat av: moderjord

Hej !
Ja, vi kanske ska ta och åka till Halmstad i sommar.
Vilka fina minnen vi har därifrån, visst ?
Vi har ju varit där pratktiskt taget nästan varje sommar sen ni barn var små...
Idag ska vi ju iväg och kolla din lägenhet, spännande...
Kram från Mamma

2008-03-14 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0