yeäää badaboom

Saker händer, här händer det grejer !
Snaaart får jag flytta till min nya lägenhet,, va på ikea med sis igår, shoppa massa,, hon skulle BARA ha en lampa, vilket slutade med lite dittan & dattan, jag fick åt mig massa grejer oxå, små kraffs men oxå tvbort o så =) så niiice längtar tills jag får fixa, ha mitt eget och så !
Förundras  ( heter det så, ingen aning men det lät bra haha ) min syster som orkade med mig, "ta den där då" Nääeeee... men den då ? Nääeee.. haha stackars henne som fick gå runt med mig och mitt velande !
men vi hade det jätte mysigt !
Lyckades få tag i skor oxå, fina sommarskor, svarta tålösa kilklackar, nice, blir 100098 cm lång men skit samma !!

Snart vår, känner det, längtar, snart är planen fri oxå, spela lite basket, wiie !
Sen är det sommar ! ååh vad jag längtar, och jag har balkong på lägenheten o man kan bara sitta där o chillit !!

Hmm, va ska jag skriva, sitter här o lyssna på Lupe Fiasco my man, ska snart sova är as trött.. ska krypa ner under mitt underbara täcke o sova !!

God natt

Peace out memmzzz


Kommentarer
Postat av: jossan

godnatt:)

2008-03-27 @ 01:48:54
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja det var jätte skoj att få rå om dig själv en dag ( även om du är lite velig haha) Jag kommer nog ägna lite tid på din balkong med ett glas vin... haha kram

2008-03-28 @ 11:11:00
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0