=)

Hej hur mår ni idag ? Måste skälla på er, varför har ni slutat kommentera ?? Inget roligt ju =(
Så kom igen nu, kommentera liteeeeeee !

Här sitter jag & äter fattiga riddare ( MUMS ) och bloggar lite.. blev helt förvirrad av alla klockor imorse, alla visade typ olika, sen kom jag på juste nu är det vintertid.
Vinter.. usch lyssna bara på ordet & man ryser.. hatar vintern verkligen !!!
Snö, halka, kallt 24/7, bläääää.
Ända dagen det kan va snö på är julafton, då går det bra.

Igår va habibi här hela dagen, vi hade det jätte mysigt. Han lagade mat, det va jätte gott, sen satt vi bara & snacka, titta på film och bara myste.
Han är så söt, ana bet7ebak habibi <3.

Vad har ni gjort i eran helg ?

Juste.. det blev ingen lockning av håret igår ändå =P.. hann inte typ, städade, sminkade mamma & typ kolla när dom sprang runt & stressa som dom alltid gör innan dom ska iväg någonstans, dansade lite samba med mamma emellanåt så hon skulle lugna ner sig hahaha, hon va lite nervös inför kvällen eftersom hon skulle ta emot pris och sådär.

Så ingen bild blir det heller.. men nu har jag hittat min gamla kamera iallfall eftersom min nya inte funka, det går att ta kort men displayen funkar typ inte och man kan inte kolla på bilderna i kameran heller.. så typiskt =/ men men... hitta min gamla kamera som är typ 4 år eller någonting, med jätte liten display, och man kan ta 5 bilder på högsta upplösningen, och typ 165 på minsta =P så man får alltid ta på minsta för att man ska kunna ta några kort.. och så är det 3,2 megapixel, hahaha.. men men den får funka tills man vet vad felet är på nya kameran.


Puss / E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0