Friday

Igen ! =O fan va veckorna går snabbt.. shiet..
I helgen jag tror det blir lite alkohol va så längesen nu..
Lite ferre med Ana Banana o co.
Får se vad det blir när kvällen närmar sig.

Igår va det kalas hos Neffie ( Wille ) & han blev jätte glad för presenten =D
Jag älskar att ge bort presenter, julklappar, överaskningar m.m... det är så ruligt o göra folk glada !
O massa kakor och mums va det.. och det är ju aldrig fel. eller hur ?
Han hade en jätte fin spindelmannen tårta oxå..

Och nu jävla måste ni alla rösta på MAMMA hon är nominerad till årets blues artist tror jag det va.. ring 099-50140 och välj artist 1.
Hon ska vinna, för hon är värd det !

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Sara

din mamma är grym! finns det någon hemsida till tävlingen?

2008-10-17 @ 14:42:49
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Jannike

YES, hon ÄR grym! Självklart ska vi rösta! Frågade henne om vart man skulle ringa tidigare, men har tyvärr inte fått nåt svar på det... MEN nu vet jag ju!



Kul att du gillade mitt ordförvrängeri på bloggen!!! Du var den första som komenterade det faktiskt;-P



KRAMIS, hoppas du har det bättre nu!!

2008-10-17 @ 16:19:37
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Beritdolores

Hej !

Oj, oj, oj, vad nervis jag blir, jag känner mig jättestolt över denna nominering...

Puss från Mamma

2008-10-17 @ 18:00:32
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: kaakkaann

shulluulll!!

fan va coolt, va roligt för din mamma:D ska ringa ett samtal imöörraa!!



HAHAHA .. ja vi kom in.. gubben fick slå upp ett fönster.. men nu e de fixat och vi är inflyttade:P måste bara få tummen ur röva och packa upp allt.. har bara packat upp kläder.. blääää.. hihih

2008-10-17 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0