God morgon

Vet ni, jag har jullåtar på huvudet, går och sjunger massa jul sånger =/.. mammas fel , blä på dig ! Haha..
Har jobbat natt, så sitter här nu och tar det lite lugnt, fick sova iaf det va nästan inget larm alls.. Skönt !
Somnade rätt tidigt oxå.. va trött orkade inte kolla på tv, läste lite Glamour, men den tidningen är bajs fan.. står typ inget interessant alls.. och så får man inga presenter heller, de borde man få om man premunerar ;) hahaha.. ska avsluta min premunering som jag blev påtvingad i telefonen typ !

Imorgon fyller mitt hjärtegull 4 år, och jag har köpt världens största paket ;).. Jag vet ju hur det är o va liten.. stora paket är alltid roligt.. så jag hoppas jag får lite plus poäng ;) hahaha.. nejdå.. det är inte ALLS så jag tänker.. hööhöö..
Näe skoja bara =) men stort är det iallfall !

Och jag har gjort illa mig hela helgen typ =( jag lyckas alltid göra illa mig..
Första skadan skedde när min käre kompis satt och broderade i soffan ( TANT ! HAHA ;) skoja ) och hade såklart lyckats lämna en nål kvar i soffan, och såklart så skulle jag sätta mig just där.. och fick in den rakt i ryggen, typ hela nålen ! Det gjorde bajs ont !!!
Andra skadan skedde; jag hade somnat i sängen hos min käre habibi i brist på annat att göra, vaknade efter någon timme med blodig handled =P finns ett söndert eluttag bredvid sängen, såklart måste jag skära mig i handleden på den..
Tredje skadan är ungefär samma fast jag skärde ( ursäkta SKAR ) mig på armbågen och blodade ner sängen, men det såg jag inte förän jag vakna..
Typiskt, måste täcka över den där jävla grejen någon dag ;)

Höst är det, har lust o ta massa fina höstfoton, men min kamera är inte här och min andra gamla kamera fattas minneskortet.. och mobilen är ju inget rolig o ta med.. fast det är fint väder idag faktiskt.. solen lyser och sådär lite små mys.

Nej nu ska jag göra någon nytta, typ kolla på film och sova ;)..

Peace / E.



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag sjunger alltid jul låtar!

Sommar som vinter... eller nja..

På vinter sjunger jag Sommarsånger.. =)

hihiø

2008-10-15 @ 12:11:40
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0