Hahaha

Ärligt, jag tkr Katrin Zytomierska ( Katrin Schulman lr hur det nu stavas ) är heeel skön.
Hon är så äckligt ärligt och säger vad hon tkr så det blir grymt.
Satt & kollade nu på 1000apor.se på videoklipp, hittade Katrin flyttar in.
Fan vad jag skrattade, hon är helskön ju, man fick sig ett gott skratt.
Kolla in det.

Idag är det fredag, vad ska man hitta på ? Ingen aning, ska iallfall tvätta och sådär.. låter ju inte så jätte roligt faktiskt.. men det är en del av det man måste göra.. finns så mkt måsten här, man hör hela tiden.
Man måste diska, städa, tvätta, man måste äta nyttigt, man måste göra det och man får inte göra det.
Jag brukar vara tvärtom, men idag ska jag tvätta iallfall.. och maten skiter jag i, jag äter det jag tkr är gott, och bara för det betyder det inte att jag äter onyttigt. Jag är bara inte helt besatt av vad jag stoppar i käften !!!
Palla tänka hela tiden vad som är rätt och fel, nej må bara gott så kmr hela du må gott.

Synd bara att jag är så förbaskat jävla klantig. Hur kan jag vara så dum ?

Jag behöver ett jobb, har inte fått svar någonstans och inga pengar får jag heller.
Och när jag väl hittar ett jobb blir jag utskrattad i ansiktet, kul ? Nej.
Jag menar, bara man får pengar.

Finns det inget kokain man kan sälja ? Jag menar här omkring kryllar det ju nu med värsta alkisarna och narkomanerna, man borde väl kunna tjäna sig en liten kosing iallfall.
Eller så gör man eget hembränt och säljer.
Yes, im in for my own company now.

Hahaha förlåt, känner mig helt dryg nu..
TA INTE PÅ ALLVAR !

Well dudes, it´s friday, and have a happy friday !

Peace / E.

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Jag tycker du är så bra som du är...vill du sälja korv så gör det, jag tror på dig...och då kanske du kan spara pengar lite pengar också, nu när du bor hemma och så småningom bli sminkör, som du önskar...

Kram från Mamma

2008-10-10 @ 17:38:09
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Lina

Jag tror på dig me!!! =)

Imon ska jag träffa kentans tjej!! wiihooo...

puss

2008-10-11 @ 01:57:21
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0