HAPPY B-DAY, BIG FELLA NOW


Gratttttis min söta neffie, idag fyller han 4 år ! BIG GUY NOW ! =D
Sötast i världen !

Idag får jag ge han mitt stora paket ;).. ska slå in det nu men mitt fina present papper är borta.. typiskt, och det ända som finns kvar är rosa, det kan jag ju inte ge han.. ett paket med rosa inslagspapper hahaha.. jo det kan man men ändå.. äsch.. ska försöka hitta det blåa fina =)

Sitter här just nu & lyssnar på Reggaeton ( i don´t like reggaeton, oh no, I LOVE IT ) och njuter.. aaalllooo...
Vill ut & dansa nu ju, möhöö.. imorron fredag, vad blir det då ? Jo jobba 2 timmar mellan kl 20.00-22.00.. totalt onödigt, men det ger lite pengar iaf.. aja...
Sökte mer jobb igår, får hoppas att NÅN svarar..

Vad händer i helgen för er då ? Ngt spec, eller roligt ? =)

Idag är det typ världens tråkigaste väder.. typ meningslöst väder, mulet, små regnat, och vindstilla.
Det kunde iallfall regna, det är ju lite mysigt iallfall..
Undra när snön kommer ? Vill inte ha snö.. men det är ju bättre än det här bajs vädret iallfall..


Uuhhh hittar massa gamla låtar som jag inte hört på as länge =D
Wisin y Yandel - Lento
El Pueblo ft. Baby Ranks - Mi linda flor ( båda påminner mig om Naty !!! )
Zion y Lennox - Te hago el amor
Baby Ranks - Amor.. Awww oldie
O för att inte glömma..
... Daddy Yankee - La Gasolina & Tu Principe

& Denna påminner om mina kära borås bruttor
Los Guajiros del Puerto - Veo Veo
KOM O HÄLSA PÅ MIG I VINTER VI KAN ÅKA TILL SKOGEN OCH SUPA OSS REDLÖS FULLA I VILDMARKEN OCH LETA SISTA FÄRDEN INAVELS MÄNNISKOR ! HAHAHA

Saknar er !

Nu ska jag slå in paket & fixa iordning mig =)

Pusss pusss / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0