Lördag

Shuhu idag är det lördag.. va händer idag då ?
Ska typ ta det luugnt, mysa, kanske dricka lite jag vet inte vad som kmr hända..
Det är sånt som visar sig =)
Hur har eran vecka varit, hur mår ni ?
Jag har inte bloggat så mkt, ha inte pallat & inte haft ngt speciellt och skriva och jobbat hela veckan.. tur jag har va !??
Även fast jag är less, så det är pengar.. man får tänka så, P E N G A R !
Money rules the world, tyvärr men så är det.

Åh min mamma vann årets blues artist ju !
Fan va kuuul, så hon ska in till Ösd idag och ta emot pris och sådär.. as kul !
Men jag visste att hon skulle vinna, för hon va verkligen värd det.
Hon blev verkligen jätte glad :) grattis mamita !

Idag ska jag verkligen försöka locka håret, jag lessnar på 5 sekunder när jag väl försöker, det är så långt, tjockt och tungt, så antingen blir det inga lockar överhuvudtaget, eller så åker dem ut efter några minuter när man blivit klar.
Men ska bulta upp med massa hårspray, hårgelé och grejer, så ska det nog bli bra ;)
Lägger upp foto om jag får till det =)

Och jag älskar mina nya skor för 150 kr, haha löjligt billigt pris, det är stövlar med ca 7 cm klack, gråa och helt sköna att gå i, får inte ont i fötterna eller någonting =) är hel nöjd !
SKOR SKOR SKOR IS THE SHIIIITTTTTT !
Undra hur många par jag har nu... ???

Aja, ska försöka mig på lockningen av håret nu, och kanske sminka mamma.

Puss / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0