Mini, mini, mini

Alltså varför ska allt vara så jävla mini ?
Det är i allt i affärerna, kläder, skor, smycken, allting.
Tror dom att alla människor är nån jävla spinkishar eller ?

Va i Sundsvall med Anabanan idag, hon har för stora fötter, jag har för breda höfter, hon har för långa armar, jag har för tjocka fingrar, alltså allt är så litet. Det är så tråkigt !
Hon testa säkert 100 skor ingen passa, hon har 42, visst inte så många tjejer som har, men det är MÅNGA tjejer som har det, men ändå är största strl på damskor 41, och L/XL på kläder är som small, det är tråkigt faktiskt.
Både jag och Anna gick runt och va irriterade på alla små skor, små tröjor, för korta ärmar och för små ringar.
Inte kul !

Men vi kom fram till att hon får klippa av sig fötterna och jag skära av mina höfter.
Hahahaha.. sjuk man kan bli när man är på knas humör.

Usch, tråkig dag annars, regn, sur mormor, inget mys, ingenting, tror jag ska koka varm chocklad och titta på en film.

Peace / E.

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag har för breda höfter och för tjocka lår. Eller möjligen för korta ben.....

2008-10-10 @ 09:15:42
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja alla har vi väl våra skavanker - men vad gör det, bara vi accepterar o lär oss att älska oss själva, så spelar bristerna ingen roll... i alla fall inte om man ska tro Mia T, som är en stor förebild för mig!



Kram!

2008-10-10 @ 12:33:16
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0