Clean

Aaah nu känner jag mig helt clean, idag bastade vi och gjorde ansiktsmask, så nu känner man sig ren och fin !!!
Fyyyyyyyyyyy, nu börjar det bli riktigt kallt ute, fryser ihjäl så fort man går utanför dörren ju, bajstråkigt =( !
Fast hösten kan ju va rätt fin oxå, med alla färger och så, men det är så synd att den är så grå och trist ( i vädret )..
Men lite mysigt är det iallfall.. och så får man ju köpa en ny jacka, och tända ljus, ligga i sängen och bara mysa ! MYS !

Är så sugen på att köpa nya kläder&skor, men varför blir man alltid det när klirret i kassan inte låter sådär värst mkt just nu ?

VILL HA !



Okeej va meningen att jag skulle hitta massa kläder när jag kika runt på internet.. men hittade bara den här.. från Baby Phat !

Peace / E.

Kommentarer
Postat av: Emmas Bitch

Ja jag vet hur de känns att inte ha nå klirr i kassan, arbetslöshet suger, vi gör som en kompis till mig som skulle ställa sig å hora i trappuppgången... hon tjänade inte en spänn, kan bero på att hon aldrig tog tag i saken, haha, och inte så bred kundkrets i ett hus med barnfamiljer å tanter.

2008-09-21 @ 15:17:26
URL: http://madeinjamtland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0