Fredaaaaag

Känns nästan som alla andra dagar eftersom jag inte har ngt jobb =( meeeen.. ändå det är Fredag, det är ngt speciellt med det ordet Fredag, känner ni, när ni säger det ? Fredag.. mmm.. fredag = helg.

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och fixat till i det lilla rum jag nu bor i.. fick till lite mys iaf.. bättre än massa klädhögar och resväskor och påsar som ligger överallt.. så nu kan man både se och gå på golvet.. + flyttade in sängen mot väggen så nu kan jag sova gott =).

Har varit duktig oxå och fota lite.. fast med mobilen, har tappa bort laddaren till batterierna till kameran .. så bilderna är inte sådär jätte bra, men det funkar.

Här lite update & blandade bilder.


Fixade till nattduksbordet o sådär.. har haft den där tavlan
sen jag va liten, måste ha den vid sängen eller på väggen
ovanför sängen, fick den av mamma.. den är så fin =)
My guardian angels..


Och mina budda-gubbar, vill ha en stor budda oxå.. en som sitter på golvet..


Va ute en sväng, och mötte på den här filuren..

En liten groda.. haha så äcklig men söt..


Jaaag, hehe osminkad o grejer, men vad gör det ?
=)

Ha en bra fredag, skriver väl en rad mer sen..

Peace /E.

Kommentarer
Postat av: Jannike

DU ÄR SÅ VACKER - sminkad som o. Glöm aldrig det! Vad mysigt med en massa Buddha-figurer, och den där änglatavlan har jag ALLTID velat ha!!! (alltså INTE just din men det motivet;-)



Kram!!

2008-09-26 @ 16:52:23
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Lina

Fin du är gumman!!! =)

Hoppas du hade en kanon helg =)

puss

2008-09-29 @ 14:32:05
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Beritdolores

Hej !

Äntligen lite ordning och reda på rummet, hi..

Puss från Mamma

2008-10-01 @ 13:54:18
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Hanna

Köpte en jätte stor Buddah igår ställde den på golvet .... men det ska man absolut inte ha, en Buddha ska UPP...Högt upp över alla andra!!

2008-10-01 @ 14:28:20
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0