Happy Friday

Vilka jävla idioter det finns.
Och deras föräldrar, ger dom inte sina barn någon uppfostran alls ?

Fredag, ikväll blir det basta med några kompisar, jag som hatar o basta =/ hahaha men får väl sitta utanför o prata.. nejdå.. kör min och M´s style, sitta med en hink kallvatten och andas i xD..

Okej, jag har haft lugg några gånger nu och har aldrig blivit nöjd eftersom mitt hår är tjockt så är den svår att fixa, och den är massa virvlar, men ändå.. det är ju så jävla snyggt med lugg =(.. vill haa !!
Så igår fixade jag en egen lugg med hårspännen och fixade och trixade.. den såg helt verklig ut ! =)
Såklart går jag inte så ute haha det skulle ju se för roligt ut, men det va roligt att fixa lite.. + testade en bal/glamour sminkning, det är kul att testa lite nytt.
Har sån lust att få sminka nuuuuuu, kom hit alla jag ger alla gratis sminkningar !!! =)

 |
Lugg                                                                                Normalt som jag bruka ha



Peace / E.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du passar i en sån där lång, rak lugg ju! Wow!

2008-09-19 @ 14:08:43
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej !

På lördag ska du få sminka mammsen...

Puss

2008-09-19 @ 14:44:50
Postat av: alias Kvasthilda

Ja du får gärna sminka mig med! :)))

2008-09-21 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0