Jag vill/behöver

  • Ett jobb !
  • En lägenhet
  • Ny vinterjacka, skor

Jag tänkte försöka söka nu allt jag kan, huvudsaken jag får ett jobb så jag får pengar, så jag kan skaffa en lägenhet igen..
Söka vadsomhelst, McDonalds =/, klä affärer, vet ni om man bara kan gå in o fråga, hej söker ni någon personal här, isånnafall är jag jätte bra ;) hahaha.. nej men ungefär !?
Jag hatar o ringa, tkr det är lättare när man står face 2 face..
Men hallå, man kan ju försöka iaf, dom lär ju inte döda en bara för man inte ringde.. eller ? Hahaha...

& Vinterjacka, vet någon ngt bra ställe där man kan köpa fina men inte alltför dyra.. ni vet min stil är street, så tipsa lite om sköna sidor !
& Skor, vill ha vinterskor, men måste dom va så jävla fula ? Hahaha.. sitter o kollar nu.. finns inte så mkt i min smak.. hitta lite iaf.. euro sko har ju rätt fina faktiskt..

Fan att jag inte köpte dom där vinterskorna jag hittade i våras.. från Baby Phat, dom stog där, ett par kvar, i min storlek och dom passade perfekt =(, men såklart just då hade varken jag eller min kompis några pengar.. det va ju inte meningen att vi skulle shoppa, sen nästa gång jag va in där va dom borta.. fan oxå.. och på toppen av det, va dom på rea !

Nu ska jag äta lite frulle tror jag..

Peace / E.


Kommentarer
Postat av: Sara

ja, du kan gå in i klädaffärer och fråga om de söker personal och om du kan få träffa chefen och lämna CV (så ha med dig fädiga CV).

2008-09-24 @ 10:51:28
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Jannike

Låter som Sara har ett bra förslag - för jag tror nästan man kommer längre genom att bata "gå på och fråga" - Lycka till min vän!!

2008-09-24 @ 11:04:31
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Ida

www.caliroots.com

www.junkyard.se

www.pimped.se

......några. men du vet säkert redan :)

2008-09-24 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0