Jallooo

Nuuu har jag bakat 2 tårtor åt mamma, hoppas hon tkr dom är fina nu då..
Diskat har jag oxå gjort, också ska jag snart tvätta.. flitig jag är va ?
Orkade inte gå på personalmöte idag heller, har så jäkla ont i magen ! =(
Men tog en Ibumetin för ett tag sen så vi får väl hoppas det blir bättre snart.. hatar magvärk !

Jag har varit flitig på andra sätt oxå, har sökt 2 jobb ;)
Ett på H&M och ett på McDonalds =P.. 2 helt olika jobb, men money money !
Skickade in genom internet, kände att jag behövde göra någonting iallfall.. då jag inte är i självaste stan så mkt..
Så får vi se om någon svarar.. jag hoppas nästan inte McDonalds svarar, vill egentligen inte jobba där ;) men vad ska man göra ?

Fan tänk om jag nu får ngt jobb, vart ska jag bo ? Haha jag sätter mig alltid i knipor, får väl pendla ( FYFAN ) tills man hittar någon lägenhet..
Vill jobba ! Det är så tråkigt att bara gå hemma och inte göra någonting hela dagarna..
Aja.. vi får väl se vad som händer.

Vilken blogg lust jag hade idag ! Detta är mitt tredje inlägg, idag, och det lär bli fler.. sorry jag hoppas ni orkar läsa allt ;)

Peace / E.

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej och hå !

Tårtorna var mycket goda, kanske en aning lite syrlig....

Puss och kram

2008-09-25 @ 09:37:35
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: alias Kvasthilda

Ett litet tips: Jag vet ju inte om det gäller dig men JAG får väldigt ont i magen AV ibumetin, ipren etc. Sen jag gick över till att använda enbart alvedon när jag har ont så är min mage mycket bättre.

2008-09-29 @ 20:28:39
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0