Syrien/سوريا

Heeeej !
Jag är tillbaka i Sverige nu.
Har varit i Syrien en månad nu, och nu är jag tillbaka i Sverige.
Vi har haft det jätte bra, och Syrien va fint.
Vi va i huvudstaden Damaskus, den va jätte fin.
Vi bodde i Zamalka, det va inte så jätte fint, men det hade ändå sin charm =)

Så åkte vi runt lite i Syrien och gick i Mosque och sånt, rökte vattenpipa på cafér och åt ute världens godaste kebab ! MUMS !
Falafel o massa gott !!!! =) haha
MAAAAT !

Åkte taxi , o alla körde som galningar och tutade hela tiden, även om det inte va en bil i närheten så tutade dom ! Hahaha.
Det va trevliga människor där förutom dom som kolla snett o så, men annars så va dom trevliga, lite synd att inte så många kunde engelska.

Men nu är jag hemma och känns skönt o träffa min familj och mina vänner.

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Hoppas du haft en trevlig helg! :)



Many hugs Delanie!

2009-04-05 @ 23:41:14
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0