Maaaarhabaaan..

Det regnar idag, men är ändå inte deppig över det, på något sätt tycker jag om regnet, det är mysigt =)
Har bakat bröd idag, städa lite o tvättat.. niice.. sen gjorde jag en tonfisk´s sallate..
Brödet blev helt bra ;) hahaa PROUD !

Synd att människorna här är så negativa.
Men jag skiter i ! Om man skulle bry sig i vad alla säger så skulle det inte funka..
Men det är klart,, man bryr sig ju endå lite.. jag tror inte en endaste människa lyckas stänga sina öron när folk tjatar eller sådär.. det går nog inte, lite går ju in.. men jag hör för mkt negativa saker, och jag blir sååååååå trött på det.. men jag har lärt mig nu,, Lyssna på dig själv.

Nu är jag ledig tills på fredag, och imorn kmr Mama o Baba hem.. men jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av veckan, har jobbat rätt mkt nu, så man är van med det, så när man är ledig blir det.. hmm vad ska jag göra nu då ?
=P
Men jag har ändå massa massa saker jag måste fixa, skulle gjort det idag men det blev inte så.. Men imorn jag måste, verkligen..

Ska hjälpa brorsan oxå att passa the baby, idag och imorn.. ska snart dit.. ska bli kul =)




Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oki... tänkte att du åkt neråt landet,,,

Synd att vi aldrig träffas!!! =(



puss

2009-08-12 @ 01:58:44
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Lina

Fast du kommer ju bo längre ner snart! =)

Va vill du köpa för skor?? puss

2009-08-14 @ 10:20:27
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0